Polityka Wysyłki
Data wejścia w życie: 14.01.2025
Czas dostawy
Staramy się jak najszybciej zrealizować Twoje zamówienie. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych, z możliwością wydłużenia do maksymalnie 30 dni w przypadku zamówień indywidualnych. Jeśli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia, niezwłocznie poinformujemy Cię o nowym terminie dostawy.
Sposób dostawy
Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, takich jak InPost. Gwarantujemy profesjonalne podejście do pakowania i zabezpieczania zamówionych produktów, aby dotarły one do Ciebie w nienaruszonym stanie.
Zwroty i reklamacje
Jeśli otrzymasz uszkodzony produkt, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: kontakt@zadbajmy-o.pl. Postaramy się rozwiązać problem jak najszybciej i zapewnić Ci pełną satysfakcję.
Zamówienia zagraniczne
Obecnie realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski. W przypadku zmiany tej polityki poinformujemy naszych klientów.
Ważne informacje
-
Nasze produkty są wysyłane z Polski.
-
Wszystkie zamówienia pakujemy z należytą starannością, aby dotarły do Ciebie w idealnym stanie.
-
Dziękujemy za wybranie naszego sklepu oraz zaufanie, jakim nas obdarzyłeś.
-
Działamy na rzecz Twojej pełnej satysfakcji i dołożymy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie szybko i bezproblemowo.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@zadbajmy-o.pl.
Z poważaniem,
Zespół sklepu internetowego ZADBAJMY-O
Polityka Zwrotu Kosztów i Towarów
Zwroty towarów
Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo zwrócić niesprawny towar w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Aby dokonać zwrotu towaru, klient powinien posiadać oryginalny paragon lub fakturę zakupową.
Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym i kompletnym (z załączonymi akcesoriami, instrukcją obsługi itp.).
Nasze produkty są produkowane indywidualnie na życzenie klienta. W związku z tym zwrot takich zamówień nie jest możliwy, chyba że zwrot jest spowodowany błędem z naszej strony lub niesprawnością towaru.
W przypadku wadliwego towaru klient ma prawo do naprawy, wymiany na nowy egzemplarz lub zwrotu pieniędzy. Decyzja w tej sprawie zostanie podjęta po weryfikacji towaru przez nasz dział obsługi.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot jest spowodowany błędem z naszej strony lub niesprawnością towaru.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
Kontakt w sprawie reklamacji
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać mailowo pod adres: kontakt@zadbajmy-o.pl.